Bár ezt nem mindenki mondhatja el magáról, ma sokan zártak sikeres napot Kecskeméten, amiért ezúton köszönet a magyar, az amerikai, és az orosz légierők személyi állományának az áldozatos munkájáért. Ebből kellene sokat, és úgy gondolom, hogy alacsony létszáma ellenére potens légierővel büszkélkedhetnénk. Ilyenkor kerítésen kívüliként is, bármíly kritikus is az ember, úgy érzi, hogy van remény, lehet ebből valami. Drukkol.
A magyar Gripenek eddig felmutatott "legnehezebb" konfigurációja: két pótos, két levegő-föld rakéta. Ez jelen pillanatban Magyarország legnagyobb hatósugarú csapásmérő (elrettentő) képességét testesíti meg - természetesen minden PC maszlag lefejtése után.
A jobb szárny alatt egy pótos és egy fehér színű, televíziós CATM-65H/K. A törővégen egy CATM-9.
A bal szárny alatt egy pótos és egy képalkotó infravörös (IIR) fejjel szerelt CATM-65G.
Míg a csapásmérőkről hiányzott, a demózást gyakorló 41-es gépen volt egy üres BOP/C (BOY 403) kazetta.
Csak egy kazetta volt a gépben, a fölfelé irányuló három társa hiányzott.
Utas nélküli F-16D emelkedik az első sorban.
Légiharc-konfiguráció egy 300 gallonos tartállyal, egy CATM-9-el és egy RCS-reflektorral.
Leszállóban a századparancsnoki killer gép.
Némi futó- és futóakna-tanulmány.
Szóval akármennyire is sok van belőle, akármennyire is unják egyes műkedvelők, az F-16-os igen szép röpüllő.
Vipera suhan át a spotter feje felett...
Forduló a fájnelre, ezen a gépen két 370 gallonos van.
Az oroszok sokat időznek nálunk, ha nem is a spájzban. Egy Open Sky An-30-as kék 04-es oldalszámmal.
Jól látszik a változat megemelt pilótafülkéje.
Kamerafarm a törzs alatt.
Otkritoje Nyebo.
Az 582-es Mi-24D dícséretes rácsapása a szpotterekre. Ellentétben egyes szárazföldi erőkkel, ez szándékos manőver volt.
Napi vészhelyzet: a csillogó-villogó 603-as Ancsa álló hajtóművel tért vissza a bázisra, a földön tűzoltók várták két gurulón is.
Zord
Na ez egy pozitív gesztus, bárki is üljön a hátsó ülésen.