A tárgyalóasztalnál történt beszerzési- és iparfejlesztési vonatkozású aláírások után néhány héttel már be is mutatkozott teljes valójában Magyarországon a Lynx gyalogsági harcjármű, mely néhány éven belül a honvédség meghatározó szárazföldi harceszköze lesz.
A Rheinmetall új, sorozatban Magyarországon előállítandó IFV-típusának egyik protója a "0"-ponti lőtéren veri a port.
A nap másik érdekes pillanata az avianói F-16-osok megjelenése volt a lőtér fölött. A lőírányra forduló Block 40-es megvillantja hasát, amin látszik a két gyakorló CATM-120C, egy gyakorló Sidewinder, egy URITS (USAFE Rangeless Interim Training System) konténer, két 370-es póttartány, a Sniper-konténer és az ALQ-131-es zavarókonténer. De az is látszik, hogy a fő A-G funkciójú 3-7 (középső szárny alatti) pilonok üresek...
...ezért minden rávezetés/rárepülés/rácsapás "szárazon" ért véget.
Bevetésjelzések a Triple Nickel század 88-0460-as gépének oldalán.
Idén júniusban regisztrálták az olasz szpotterek az első új festésű avianói F-16-ost. Azóta többen is megkapták a sötétebb ruházatot, így a hozzánk ellátogatott géppár kísérője, az "ősavianói"-nak számító 88-0535-ös.
A Szögek mellett Démonék is ellátogattak a lőtér fölé, ez utóbbiak egy gyakorló AGM-65H-val - érdekes a gyakorló Sidewinder, mely nem jellemző az A-G feladatokon a magyar gépeken, talán az F-16-osok miatt kellett. Úgy a magyar, mint az amerikai fél Pápán tankolt.
Zord