Ma hazatértek Novoszibirszkből a honvédség ott nagyjavíttatott Mi-17-esei Kecskemétre. A szétszedett gépeken az látszik egyelőre, hogy maradt a két N, két sima (703, 705, 702, 704) konfiguráció, időjárásradaros orral, illetve anélkül. Szurkoljunk, hogy a 704-esen és 702-esen is legalább megvalósították az NVG-kompatibilis kabint, amivel visszatérhetne ez az elvesztegetett képesség.
A levegő remeg a nagy melegben, de lényeg azért látszik: az első magyar Mi-17-es bújik ki a Volga-Dnyepr An-124-esből, miközben nézi őket a tengerentúli nagy testvér C-17-ese Wright Pattersonból.
Pakolás másik szögből. Ez már a negyedik gép. Az egyes oldalszámok azonosítása a leszerelt faroktartó miatt nem lehetséges, csak a 703 és 705 radomja lehet a támpont.
Orosz-amerikai csúcstalálkozó. C-17 a Lima apronon, An-124 az oda vezető gurulóúton.
Kecskeméti idill: a Limára vezető gurulóra immár kihúzható óriásgép (grat az évtizede hiányzó upgrade-hez a reptérnek :-), és a szomszédos lovastanya.
Zord