Gábor
Boldog karácsonyt 2021-ben!
2021.12.24. 14:24 | zord | 6 komment
Címkék: karácsony 2021
A bejegyzés trackback címe:
https://legiero.blog.hu/api/trackback/id/tr4216792274
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
zord 2021.12.24. 14:25:19
Boldog karácsonyt kíván kedves olvasóinak, kommentelőinek a LégierőBlogger!
Zord
Zord
Gaudi 2021.12.24. 20:44:52
Boldog karácsonyt!
árpika 2022.01.02. 21:42:53
PESCO támogatást kapott az A200M:
pesco.europa.eu/project/future-medium-size-tactical-cargo-fmtc/
Ez mondjuk nem tesz jót a KC-390 eladásoknak, így közvetve nekünk sem.
Bár egy darabig eltart, mire eladható gép lesz belőle.
pesco.europa.eu/project/future-medium-size-tactical-cargo-fmtc/
Ez mondjuk nem tesz jót a KC-390 eladásoknak, így közvetve nekünk sem.
Bár egy darabig eltart, mire eladható gép lesz belőle.
Phoenix_HTKA 2022.01.04. 12:40:31
@árpika: szerintem egyelőre nem kell borúlátónak lenni túlságosan.
Tekintve, hogy az európai összefogású fejlesztési projektek milyen "hatékonyak", kötve hiszem hogy belátható időn (és határidőn) belül összeáll a projekt, még akkor is, ha az A400M bakijainak tapasztalatát és a technológiákat fel tudják használni a fejlesztéskor.
Mire az FMTC hadrendbe áll, addigra a KC-390-essel több mint egy évtizednyi repülési tapasztalat lesz (lehet kettő is), több tucat vagy még több szolgálatba állított példánnyal, ha (remélhetőleg nem fut bele az EMBRAER konstrukciós hibákba, ahogy az Antonov tette és amire az Airbusnak is van esélye, bármennyire is tapasztalt.
Piac szempontjából sem temetném a KC-390-est. Lehet, hogy az EU-ban beszűkül a piac, mert a pártoló országok (már a befektetésük miatt is) az FMTC mellett döntenek, de a világpiac nem lesz annyira türelmes.
Tekintve, hogy az európai összefogású fejlesztési projektek milyen "hatékonyak", kötve hiszem hogy belátható időn (és határidőn) belül összeáll a projekt, még akkor is, ha az A400M bakijainak tapasztalatát és a technológiákat fel tudják használni a fejlesztéskor.
Mire az FMTC hadrendbe áll, addigra a KC-390-essel több mint egy évtizednyi repülési tapasztalat lesz (lehet kettő is), több tucat vagy még több szolgálatba állított példánnyal, ha (remélhetőleg nem fut bele az EMBRAER konstrukciós hibákba, ahogy az Antonov tette és amire az Airbusnak is van esélye, bármennyire is tapasztalt.
Piac szempontjából sem temetném a KC-390-est. Lehet, hogy az EU-ban beszűkül a piac, mert a pártoló országok (már a befektetésük miatt is) az FMTC mellett döntenek, de a világpiac nem lesz annyira türelmes.
árpika 2022.01.04. 15:18:18
@Phoenix_HTKA: Legyen úgy.
Nekem nagyon szimpatikus gép a KC-390 az alapján, amit eddig tudni róla, jó lenne nyugodtan hátradőlni, tudván, hogy az alkatrész/üzemeltetés kapcsán nincsenek nagy gondok.
Egy-két darab pluszban nem lenne gond, ha lenne, arra az esetre, ha javítás van, de maradjunk a realitások talaján.
A nevedben is jelzett oldalon találtam egy linket Maróthtal, aki, mint tudjuk, nem egy fellengzős figura. Azt nyilatkozta, hogy az igényeket összeszedve egy idő után már 12 ezer milliárdnál jártak...
Khmm... Ja.
Nekem nagyon szimpatikus gép a KC-390 az alapján, amit eddig tudni róla, jó lenne nyugodtan hátradőlni, tudván, hogy az alkatrész/üzemeltetés kapcsán nincsenek nagy gondok.
Egy-két darab pluszban nem lenne gond, ha lenne, arra az esetre, ha javítás van, de maradjunk a realitások talaján.
A nevedben is jelzett oldalon találtam egy linket Maróthtal, aki, mint tudjuk, nem egy fellengzős figura. Azt nyilatkozta, hogy az igényeket összeszedve egy idő után már 12 ezer milliárdnál jártak...
Khmm... Ja.