A HM Ei Zrt. és a Currus pilóta nélküli gépei is részt vesznek az árvízi védekezésben, képi információt szolgáltatva a döntéshozóknak. Ma Esztergom-Kertvárosban sikerült megörökíteni az egyik Bora üzemeltetését.
A "települt erők" a reggeli ködben.
MRVP-utánfutó az adatátviteli antennákkal, előtérben az előkészítés alatt álló Bora UAV.
A kamera felszerelése a Bora konténerének orr-részére.
Az indítás előtti utolsó pillanatok. A fel- és leszállás a pilóta távirányításával zajlik, az útvonalrepülés a fedélzeti robotpilóta segítségével.
Emelkedőben a jószág. Az elrendezés kísértetiesen hasonlít a Skylark I-re. A különbség az, hogy a Bora eddig látott példányának a kamerája (a konténer orr részén) fix, nem forgatható kivitelű (egyelőre), a leszállás nem átesést követő lifteléssel, légzsákos földet éréssel történik, hanem a pod elejének alján látható csúszóra, hagyományos módon.
Besiklás közben jól látható a nyitott ívelőlap; ez is különbség a Skylark-hoz képest, melynél az eltérő leszállási manőver miatt szükségtelen a minimális repülési sebesség csökkentése.
Az UAV-os csapat járművei az áradó Duna felől nézve, háttérben a Strázsa-hegyek, az egykori szovjet gyakorlótér területe.
Zord