A tavalyi helikopteres Fire Blade után az Európai Védelmi Hivatal (EDA) szállítórepülős standardizációt célzó gyakorlatát, az ETAP-T is Magyarországon rendezi. Vigyázat, alacsonyan szálló, ejét dobó A400M, Herkyk és Transallok várhatóak.
Dekkpucolás közben a lengyel Hercules személyzete. A Herky változatokon és konfigurációkon morfondírozni hosszadalmas elfoglaltság, azt támasztja alá a polyák C-130E, és a mögötte álló olasz C-130J összevetése is. Előtérben egy német C-160-as, melyet a jelen állás szerint C-130J, illetve A400M típusok váltanak.
Impresszív sor. A régi kutyanyelvekről kitolatás a divat, akárcsak a tavalyi Saber Guardian idején, a tengerentúli Herkykkel.
Taktikai leszállás, szép bedöntés egy ekkora jószágtól.
Francia A400M (F-RBAK) fordul vissza az állóhelyére.
A Thales MIRAS rakétaindításjelzője az Airbus katonai szállítógépének svanca alatt. Két diszpenzer helye is látszik.
Ez már egy RAF C-130J-30, azaz brit jelzéssel Hercules C.4 (érdekes a folytatódó részvétel a Brexit dacára egy EDA-s programban), ráadásul a különleges erőket kiszolgáló 47. század állományából.
AAQ-24(V) Nemesis dörkom torony a törzs bal oldalán. A törzsön lévő sötétebb panelek nagyobb ellenállóképességű festéket/bevonatot jelölnek, melyet a tábori repülőterekről történő üzemeltetés miatt felrepülő kavicsok tettek indokolttá.
A brit gépek EW érdekessége még, hogy a típuscsaláddal normájával szemben a besugárzásjelző antennáját (ALR-39) kirakták a szárny törővégére a kabin elől, illetve a törzs végéről.
A powidzi lengyel C-130E négytollú 54H60 srófjai örvényeket húznak a párás levegőben. Érdekes, hogy az aktuális légállapot az J-k hattollú Dowty légcsavarjainál nem eredményezett ilyen markáns látványt.
AAR-54-es indításjelző a Luftwaffe C-160-asán. Érdekes a cockpit tetején használt homokszín.
Zord