Látványos mozzanattal (hangsúlyosan nem bemutatóval) ért véget az újdörögdi romvárosban a Hawk Strike légiroham gyakorlat, melyben a tűztámogató erők szerepét a szolnoki Mi-24-esek, a szállítókét az amerikai OAR rotációs 3ID szállító forgószárnyasai játszották, amerikai és magyar (2. VBÁKRD) szárazföldi erőket a célterületre juttatva, majd kiemelve.
Ramp-talk. Persze nekünk érdekes lehet az BAE Systems ALQ-212 ATIRCM (infravörös ellentevékenységi) rendszer OT-225-ös tornya (IRJH) is.
Egy kis Black Hawk változattanulmány. Jól látható különbségek az UH-60L (fent) és az UH-60M (lent) között 1.
Jól látható különbségek az UH-60L (fent) és az UH-60M (lent) között 2. A besugárzásjelző hátsó kvadráns antennáit a farokkúpról áthelyezték a függőleges vezérsíkra.
Az előző nap Jutaspusztán. Az A2C2S légi vezetési rendszer antennáival felszerelt, de a gyakorlaton sima szállítóként repült UH-60L. A háttérben kiszolgálófeladatot ellátó Polaris MRZR.
Ezen a képen még jobban kivehetők a többek között UAV-okkal kapcsolatot tartani hivatott különleges antennák.
Magyar BTR-80A vigyáz a FARP-ra, az amerikai helikopterek mellett (itt egy Medevac HH-60) a települt magyar Mi-24-esek földi lépcsőjére is.
Itt volt a 332-es...
...illetve a 711-es.
A P-k éles munkája a lőtéren, pár órával később. Itt két irányból csap le ugyanarra a célterületre a géppár.
Torkolattűz és nyomjelző az egyik "krokodil" előtt.
A teljes lőkör nyomvonala. A Mi-24-es felett "szikrázó" Gripen villógójának gyöngysora is felfedezhető.
Zord