Ma kellemes kétharmad üzemnapot sikerült eltölteni a kecskeméti tengelyben – és a korai kezdés miatt a RP-k felőli oldalon is, lásd első kép – a Load Diffuser 2017 miatt felpezsdült forgalom fotózásával. Volt itt az Alföldre, a Dunántúlra igyekvő amerikai-magyar vegyes raj, lérak-alájátszás, horvát forgószárnyas, Herky, stb.
Az első sor első gépe, Buckeye 13, a szívócsatorna oldalán precíziós vésőt is visz magával. Az ANG különutas modernizációja az ohiói gépekre nem érvényesül: vélhetően CCIP-n mentek át ezek a Block 42-esek is, mint az aktív állomány 40-50-esei. Míg az ANG Block 30-asai izraeli DASH sisakcélzóval és a hozzá szükséges, dekkre ragasztott pozíciószenzorral, itt az aktív csapatoknál alkalmazott JHMCS-t láthatunk.
Indulnak a Dunántúlra Rexék.
Spontán-kényszeres, de semmiképpen sem tervezett-tudatos 2xFox3 konfigurációs fixáció Titánéknál :-) A csörgőkígyók közben hanyagolásos tüneteket mutatnak, látleleteként a válsághelyzetben lévő egészségügynek. Hiába, a légierő indikációs potenciálja ágazaton kívüli degradációs jelenségek felfedésére is kiterjed.
Haslövés: futó, féklapok nyitva. Ez az a pozíció, ahonnan úgy hallani, mintha a P&W erőforrású F-16-osokban R2D2 füttyögne. Mindenkit bátorítok, hogy a következő két hétben legyen tanúja!
Ez a perspektíva arra is jó, hogy illusztrálja a Stonefort által először még 1999-ben Cerviában identifikált kétféle AMRAAM-radom variációt, a karcsúbbat és a teltebbet.
112. század némelyik gépén bevetés/bombaoldás jelvények is felfedezhetőek az iraki (ONW, OSW, OIF) települések idejéből. Ezen a példányon 12. Jól látszik a JHMCS a pilótán, illetve a Block 40/42-esek eredeti LANTIRN-rendszeréhez fejlesztett holografikus HUD, mely a kivetített FLIR-képpel az éjszakai kis földközeli repülést volt hivatva támogatni a navigációs konténerbe ugyancsak elhelyezett terepkövető lokátor mellett.
A Mansfieldből érkezett Herculesek földi előkészítése zajlik. DIRCM-előbeépítés: üresen. MWS-szenzorok előbeépítése: üresen. Ohióban sincs kolbászból a kerítés, pláne nem egy magyarországi gyakorlat erejéig.
Azon kívül, hogy egy szitakötő, nem tudom, hogy mit láthatunk a képen, de aerodinamikai szempontból aggályosnak tűnik.
Zord