Együléses Block 52+ az illeszkedő, valamint a törzs alatti ledobható póttartályokkal gurul a végső ellenőrzés felé, a 29-es pálya várópontjára. A csapásmérő és felderítő feladatokat általában ebben a konfigurációban repülik a lengyelek. Bár sajnos nem láthattuk, a 10. század specialitása a Goodrich DB-110-es felderítő rendszerével szerelt konténer (beszerezve hét darab) is.
Ha valaki az Egyesült Államokban tanulta a szakmát, az bizony meglátszik az egóján, fellépésén - és ez valljuk meg, sokaknak nem tetszik idehaza, ahogy semmi, ami Amerikával kapcsolatos. De ha elmondom a Lengyel Légierő 10. századának (32. légibázis, Łask) parancsnokáról, Dariusz "Melin" Malinowski alezredesről (aki korábban MiG-21-es hajózó volt), hogy az alatt a négy év alatt, amióta F-16-ost repül, több mint 800 órát gyűjtött be, és 12 pilótája az elmúlt évben 180-200 óra között töltött a levegőben, akkor zsigeri Amerika-ellenes érzelmeink teljesen irrelevánsakká válnak. A lengyelek és szállítóik komolyan vették a nyugati típusváltást, és ez meglátszik, bármerre is menjen az ember a harmadik F-16-os századuknak otthont adó bázison, mely nem messze fekszik Łództól, a helyi szokásoknak megfelelően egy erdő közepén.
Lengyel műszaki bal kezében a féktuskókkal, jobb kezében pedig a transzponder és interrogátor (lásd fönn a madárszeletelőket) tesztelésére használt APM-424(V)3 ellenőrző berendezéssel a négy gépes "go" távozása után.
A 4066-os együléses az egyik időszakos hangárban. A 10. századnak 16 gépe van, a munkák folyamatosak, a műszaki állomány feltöltött, az elvándorlás a program kezdete óta egy-két fő volt. A századparancsnok szerint egyszerűen nem szabad olyan emberekkel dolgozni, akik nincsenek oda meg vissza a ténytől, hogy F-16-ost üzemeltethetnek. A személyi kiválasztásba közvetlen beleszólása van, azaz az F-16-os program vezető beosztású tagjai "csemegézhetnek" a kihozatalból.
A szimulátor épülete éppolyan, mint Poznan-Krzesinyben, de a többi új épület is azonos kaptafára épült a két, F-16-ost üzemeltető lengyel repülőtéren.
A 4087-es kétüléses konformál tartályokkal a hangár előtt az elmaradhatatlan CATM-9X imitátorral. A légellenállás, a (nem túl jelentős) túlterhelési korlátozások, valamint CFT-k ledobhatatlansága miatt kifejezett A-A feladatra így nem mennek.
A kettes számú konfiguráció a szokásos szárny alatti 370 gallonosokkal. Ezeket le lehet dobni légiharcban, így ez a vadászfeladatok függesztmény-variációja.
9X gyakorló az jobb külső tartón. Lengyelország hagyományos Sidewindert nem is vett, csak a vektoros/HOBS-os legutolsó változatot. Ellentétben a poznaniakkal, a 10. század azonban még nem használja a JHMCS-sisakokat.
Precíziós fegyverirányítás és elektronikai hadviselés: Pantera konténer (AN/AAQ-33), és az AN/ALQ-211-es EH-rendszer mellső zavaróantennája a szívócsatona oldalán és alján.
A 4069-es számú lengyel gép volt a "sweet sixteen" 4400. példánya. A makett az új torony előtt díszeleg.
"Vadul vezetik" ezt a példányt a reptér felett.
Zord